Kategorie

Dostawy

Dostawy realizowane są firmami kurierskimi. 
W zakresie przesyłek paletowych współpracujemy z firmą JAS-FBG. 
Paczki do 30 kg wysyłamy: DPD, Poczta Polska.
 
Na nasz koszt wysyłamy:
W PACZCE
Zakupiony towar o wartości powyżej 499.- brutto i wadze do 30kg.
- towar musi się mieścić w paczce o wymiarach 600x600x600.
 
NA PALECIE
Zakupiony towar o wartości powyżej 2000.- brutto i wadze do 300kg.
- towar musi sie mieścić na palecie o wymiarach 1200x800, wysokości 2200


Koszty wysyłki:
Zakupiony towar o wartości:
- do 300.- brutto mieszczący się w paczce o wymiarach 600x600x600 i wadze do 30kg - 55.- brutto,
- od 300.- do 499.- brutto mieszczący się w paczce o wymiarach 600x600x600 i wadze do 30kg - 35.- brutto,
- poniżej 2000.- brutto mieszczący się na palecie o wymiarach 1200x800x2200 i wadze do 300kg - 135.- brutto,


Towar do 30kg wysyłamy w paczce np.: komplet baterii wraz z zestawem natryskowym.
Jako paczka nie wysyłamy: mebli łazienkowych i ceramiki sanitarnej.
Na palecie wysyłamy: ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny natryskowe oraz wszelkie towary przekraczające 30kg lub o wymiarach niestandardowych.

terminy dostawy towaru:
meble łazienkowe
- Atlas - 3-10 dni,
- Box - 3-10 dni,
- Centro - 3-10 dni,
- Dragon - 3-10 dni,
- Fryderyk - 30 dni,
- Helios - 30 dni,
- Jeanette - 3-10 dni,
- Luna - 3-10 dni,
- Metro - 3-10 dni,
- Taron - 3-10 dni /meble białe/; 30 dni /meble z elementami fornirowanymi/,
- Vario - 3-10 dni,

kabiny natryskowe
- normalny czas realizacji - 3-7 dni, kabiny na zamówienie i brodziki kolorowe - maksymalnie 5 tygodni,

wanny bez hydromasażu
- normalny czas realizacji - 3-7 dni, maksymalnie 4 tygodnie,

wanny i kabiny z hydromasażem
- normalny czas realizacji - 3 tygodnie, maksymalnie 4 tygodnie,

płytki ceramiczne
- normalny czas realizacji - 7 dni, maksymalnie 4 tygodnie,

armatura kuchenna i łazienkowa
- normalny czas realizacji - 1-7 dni, maksymalnie 5 tygodnie,
 
Podane terminy realizacji są w przybliżeniu.

informacja o dostawie i terminach
Dokładny termin i koszt realizacji zamówienia zostanie podany przez obsługę sklepu. Informacja zostanie podana telefonicznie lub meilowo po dokonaniu zakupu w sklepie.
Wiecej informacji na temat realizacji zamówienia pod numerem telefonu: 602 597 235
lub drogą elektroniczną: kranik@kranik.pl.